16 Temmuz 2014 Çarşamba

Yaratıcı Mekanlar1...

     
       Artık nerdeyse her yazımda söyler oldum ''Pinterest'te gezinmeye bayılıyorum'' Harika bir site birkaç dakika takılayım diye giriyorum sonra da bir bakmıştım ki 2-3 saat olmuş.O resimden o resime atlaya atlaya acaba bu neymiş buna da bir bakiyim derken zaman uçup gidiveriyor :) Hala keşfetmeyenler varsa çokşey kaçırıyorsunuz derim muhakkak bir bakın derim.  
        Yine şöyle bir 15 dakika bakiyim diye girdiğim zamanların birinde harika barların ve cafelerin fotoğraflarına rastladım.O kadar yaratıcı o kadar sıradışı ki özellikle de Menü panolarına ve taburelerine bayıldım.Aslında bu yazıyı sadece bu sandalyeleri ve tabureleri göstermek için bile yazdım diyebilirim.Fotoğrafları görünce ne demek istediğimi sizde anlayacaksınız :) Ben en çok beğendiğim fotoyu üste koydum ( her zaman ki gibi :) Siz nasıl buldunuz peki?

Not;Resimler alıntıdır.

                                  
              

 

               
                 


        

1 yorum:

  1. Yaratıcılık en ön planda mekanlar,dikkat ettimde bizim ülkemizde bu tarz rahat ortamlar yok denecek kadar az.Güzel seçimler yapmışsınız gerçekten.Bu arada pintereste dolaşmaya bende bayılıyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil