21 Şubat 2014 Cuma

Pencere Önü Kitap Okuma Köşeleri...


      Pinterest'te zaman geçirmeyi çok seven insanlardan biriyim.Şöyle bir 10 dakikalağına diye girerek saatlerce siteden çıkamayanlardanım. Aranızda henüz keşfetmeyenler varsa da bu sayede tanışmış olurlar:) Bu arada benim Pinterest adresime de beklerim  :)
     Yine Pinyerest'te dolaştığım sıralarda kitap okuma köşelerine rastladım ve tabi kendimi tutamadım ve sizinle de paylaşmak istedim.Ama çok fazla resim olduğundan yazımı pencere önü okuma köşeleri ve okuma köşeleri olarak 2'ye ayırmaya karar verdim.Resimleri bol bir yazı.Zaman zaman dönüp bakmak isteyeceğiniz hatta bilgisayarınızda  masaüstü resmi yapmak isteyeceğiniz fotoğraflar olacak o zaman kulaklarımı çınlatırsınız artık :D O zaman sizi resimlerle baş başa bırakıyorum. İyi keyifler...


































3 yorum:

  1. bahsettiğin yazı bu sanırım herbiri harika görünüyor :) inşallah bunlara benzer birer okuma köşesi de biz gerçekleştirebiliriz... Bu arada Eskişehir'desin sanırım, ben de orda okudum birden memleketlimi görmüş gibi oldum :)

    YanıtlaSil
  2. Evet bahsettiğim bu yazıydı :))) Özellikle en üsteki fotoğraf çok güzel kitap,şarap ve manzaran:)))) çok hoşuma gitti. Ah bir de Eskişehir gibisi var mı? okumak için en güzel yer :)) Süper enerjik bir Şehir < 3

    YanıtlaSil
  3. ben buradayım ki zaten:) bu köşelerin her biri huzur dolu ne güzel:)

    YanıtlaSil