29 Aralık 2013 Pazar

Çeşit Çeşit Yılbaşı Ağaçları...

     Bundan yaklaşık 2 yıl önce Eskişehir Mimarlık Fakültesi öğrencileri yılbaşı ağaçlarının farklı versiyonlarını tasarlamışlardı ve Espark'ta da sergilemişlerdi.Birbirinden ilginç ağaçlar vardı.Her zaman gördüğümüz çam ağaçlarından değilde tellerden,iplerden,çubuklardan,kumaşlardan... yapılan değişik tasarımlı ağaçlardandılar.Geçen senede bir çok ünlü marka vitrinleri için  farklı yılbaşı ağaçları tasarlamıştı.Bu sene de Pinterest'te bunlardan bol miktarda vardı.Ben de içlerinden en çok beğendiklerimi sizler ile paylaşmak istedim ;) Ve her zamanki gibi en çok beğendiklerimi üste koydum :)
Peki siz en çok hangilerini beğendiniz?



                                

                                   

                                 

                                       

                                          

                                 

                            

                                        

                                 

                                  

                             

                                  

                            
                             

                              

                              

                      

                                   

                              

                                  

                                          

                                

                              

                             




Not:Resimler alıntıdır.




2 yorum:

  1. Pelin Hanım, Blogunuz çok hoş gerçekten ancak ben ne yazık ki yeni farkettim; çok üzgünüm gerçekten çok tatlı yayınlarınız var, çok beğendim. Pazar günü gelecek isimler için isimlik hazırlanacakmış isim listesini isteyince sizi de keşfetmiş oldum. Sevgiler, Pazar günü görüşmek üzere...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :) Bende sizin blogunuzu çok beğeniyorum.Blogunuzu daha önceki bir blog buluşmasında fark etmiştim :) Yarın görüşmek üzere :))

      Sil