13 Aralık 2013 Cuma

Bloggerlar Buluşuyor...

     Eskişehirli blogcular 5 Ocak pazar günü buluşuyor ;)
Ne zamandır böyle bir organizasyonun olmasını çok istiyordum  ;) Ankara'daki , İstanbul'daki blogcular buluşuyor da bizde neden olmuyor diyordum :)Aslında daha önce Eskişehirli 5 blogger olarak bir araya gelip güzel bir blogger buluşması gerçekleşleştirmiştik .Şimdi ise çok daha büyük bir organizasyon ile bir çok bloggerın bir arada olmasını sağlayacak bir buluşma gerçekleşecek ;)  Umarım her seferinde daha çok bloggerın katılımıyla büyüyüp gider ;) Bu buluşmasının ev sahipliğini Ofis Style  blogunun sahibesi Serap Hanım üstleniyor ;))) Umarım çok çok güzel geçer :) 

                    Ben de bu buluşmayı duyurmak için biraz acemi işi özel bir tanıtım resmi hazırlamak istedim umarım beğenirsiniz;) Blogunda duyuru amaçlı  kullanmak isteyenler olursa kullanabilir  ;)))

                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder