8 Eylül 2013 Pazar

Blog İçin Özel Tasarım Header

            Ne  zamandır yapmak istediğim bir header tasarım projem vardı.Sonunda fırsat bulup birkaç tane yapabildim.Hatta  Ters1köşe bloğu için de bir tane yaptım.

                                                        Nasıl olmuş? Beğendiniz mi?


                                            (En beğendiğim bu oldu sizce hangisi daha güzel? )


(İlk yaptığım bu oldu.Yaz için özel tasarım olarak yaptım.)


(Bunun renklerini değiştirip birkaç bir şey daha ekledim.Diğer header için alternatif oldu diyebiliriz :)


                                                             (Bunu çok eğlenerek yaptım.)


     
                                (Ters1köşe blogu için yaptığım bir tasarım.Sizce nasıl olmuş? )

2 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel olmuş canım:) ellerine sağlık değiştr değiştir kullan

    YanıtlaSil
  2. Birkaç tane daha yapıyorum tatlım.Onları da çekiliş için ayırmayı planlıyorum.Yemek blogu içinde bir tane tasarımım olacak:)3 tane tasarım olacak kazanan istediğini seçicek :)

    YanıtlaSil