7 Temmuz 2013 Pazar

Bahar Yürüyüşü

          Bahar Yürüyüşü Eskişehir öğrencileri tarafından her sene yapılan acayip keyifli bol  renkli bol  kostümlü etkinliği bu senede çok güzel geçti.Özellikle Anadolu Üniversitesi GSF öğrencilerinin birbirinden güzel  kostümleriyle katıldığı bir yürüyüş olmakla birlikte herkesin katılabildiği çok keyifli bir yürüyüş.İsteyen kostümünü alır gelir isteyen maskesini isteyen ise sadece kendini alır gelir :) Ama herkes mezun olmadan önce  en az 1 kere gelir bu etkinliğe.

Ben de kendi maskemi tasarlayıp seneye öyle gitmeyi planlıyorum. Şimdiden araştırmaya başladım acaba ne yapabilirim diye.


Bu seneki kostümler ayrı bir güzeldi. Özellikle savaşçı kostümlerine bayıldım.



Daha sonra yerli kabilelerinin kostümleri çok güzeldi.



Bunlar dışında farklı kostümlere bürünenler vardı.Prenses,hippi,şaman,çiçekçi kızlar,Zeyna,korsanlar...ve daha birçok kostüm vardı.

                                                     Prensesler:


                                                    Çiçekçi+kovboy ve hippi kızlar:


                                                              Korsanlar ve vampirler:


                         Özellikle Yüzüklerin Efendisi'ndeki Nazgul 'ün Efendisi'nin kostümü bir harikaydı bence.



                 Tabi birde her sene olduğu gibi bu senede etrafta  vampirler ve cadılar  vardı :)



         Her sene daha da güzel ve yaratıcı kostümler ortaya çıkıyor.Bu kostümler aynı zamanda Bahar Yürüyüşü'nden bir kaç gün sonra başlayan Sokak Festivali'nde de hatıra fotoğrafı çektirmek isteyenler olur diye bir kere daha giyiliyor.Umarım bir gün fırsatınız olur ve  sizde bu eğlenceli yürüyüşe katılabilirsiniz.



Not: fotoğraflar benim değil festival sırasında hepsinin fotoğraflarını iyi bir şekilde çekmem çok zor olduğu için  bu fotoğrafı internetten hazır aldım.Anadolu Üniversitesi'ndeki bir çok partinin ,etkinliklerin,yürüyüşlerin fotoğrafını çeken nafiz emre konur alp 'in fotoğraflarını koydum buraya.Aynı zamanda Anadolu Üniversitesi'nin ana sayfasında da  buna benzer birçok  resim var.İsteyenler oradan ulaşabilirler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder